4 September 2013 |

Pengenalan Pilihan Nama Blog Pelanduk 2 Serupa huhu...

Hi, Selamat Datang ke Bicara Celoteh :) .. Hari ni merupakan hari pertama created this Blog anyway.. Nak Share mai bukan hari pertama atau kedua tau ketiga create blog.. tapi nak ceritanya mcn mana boleh create blog dan nama blog ni dipilih :) .. 

Alkisahnya bila dah lama tak create blog nih.. but lately ni tah mcn mana datang penyakit nak buat blog pulak.. So Aku buat lah blog utk rakan office.. al kisahnya Blog dia namanya CelotehBicara (hampir sama tak ngan aku??) :).. Jgn gaduh2.. Jgn tanya yg mana Telur dulu atau Ayam dulu.. Yg pasti semasa aku nak buatkan blog utk dia ..so kita sama2 fikirkan idea nak kasi nama blog apa nih???... 

so daripada perkongisan dan sumbangan idea sama2.. (nanti aku suh akak tu baca huhuhu).. So daripada nama blog utk dia CelotehBicara.Blogspot.com tadi... so aku rasa berkenan lah pulak nak nama tu.. Bila je ckp yg aku minat nak ambil nama blog dia tapi dgn syarat kalau dia tak nak pakai... katanya "Dah bagi ambil balik" hahahaa... dlm hati gueh nak je dia kata.. "Ambil lah sbb tak pandai nak guna pun..." .. 

Sekali itu jawapannya "Ayak!!".. Aku pun try lah cari nama2 seakanya denganya.. so apa lagi kalau bukan BicaraCeloteh hahahaha... Terbalikkan jer.. bukan susah sngt pun huhuhuh... Yerlahkan since aku yg buat blog dia.. so apa salahnya kita berkongsi template (grafik luaran blog nih) huhuhuu... Aku punya idea.. aku akan letak Link blog dia sama kat blog aku..dan blog dia aku letak link blog aku huhuhu.. 

so kalau kata org tak ingat.. atau tersalah masuk.. dok pk BicaraCeloteh ke... atau CelotehBicara.. so pandai2 ler mencari since dah ada link kat blog masing2 huhuhuh... So.. bergini lah kisah nama blog ini dipilih .. apa2pun Enjoy !!! huhuhuuu.. . p/s: Akak office jgn mara ek.. sama2 lah kita berblog2.. huhuhu...

Anyway nak mintak pendapat pembaca....
Yang mana lebih sedap disebut BicaraCeloteh atau CelotehBicara.. Do Comment.. Thanks :)

0 comments:

Post a Comment